Hemma~

Oj haha jag har dissat bloggen gaaanska länge nu va? xD Nej men har vart en asnice resa, kanske slänger in nån bild sist i inlägget :)
Vart skola idag, helt ok, det bästa var nog att vi fått våran NO lärare tillbaka! :D Nu lär vi oss nåt igen, yiihaaa ;) Sen så har våran SO lärare skaffat skägg också xP
Annars så...kul att träffa vännerna igen, var lite hyper idag av nån anledning hehe....
Mina (kussarnas...) katter var GRYYYMT söta!!! >w< Älskar de :') Fast ena är lite bly av sig, gömde sig för mig tills den lärde sig att jag inte är farlig ;) Kussarna mådde bra och vi ttog picss :D Men de får ni inte seee mwahaaa! Nämen anyway, inget att säga mer just nu än att Måste övaaa!
See yah~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0