Willow Smith-Whip my hair - VIDEO

Ok vi kan börja med att säga att hon är helt OTROLIG på att sjunga. Helt fantastisk. Sen kan vi ta upp hennes underbara utseende och utstrålning. Hon är så underbart vacker, snygg, söt. Haha, tänk hur hon kommer se ut när hon är 18? Shit asså. Hon har en sån otroligt skön stil också på kläderna. Helt grymt. Det jag älskar mest är nog ändå håret ;)

Men det jag fastnade på mest på när jag såg videon: idén och hur den är gjord. Att göra allt det vita till MASSA färger. Stänka färg med håret. Nej jag ÄLSKAR verkligen videon! Färger och stil ska det va, med grym dans! Great! <3 (sen kan vi ignorera att texten är så sjukt meningslös....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0