Chiodos Illuminaudio

Chiodos nya album Illuminaudio kommit ut! (kom ut 5 Oktober men ändå...) ASNICE säger jag bara! Det är första albumet med den nya sångaren Brandon Bolmer. Måste faktiskt säga att jag tycker bättre om honom än den föredetta sångaren Craig Owens :P Nej men det här albumet äger sönder <3
En låt ur albumet
Notes in Constellations
Chiodos nya album Illuminaudio kommit ut! (kom ut 5 Oktober men ändå...) ASNICE säger jag bara! Det är första albumet med den nya sångaren Brandon Bolmer. Måste faktiskt säga att jag tycker bättre om honom än den föredetta sångaren Craig Owens :P Nej men det här albumet äger sönder <3
En låt ur albumet
Notes in Constellations

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0