Seriöst...

Det finns en sak jag stör mig grymt mycket på. Det är på folk som går och blir kär i 500 personer samtidigt. Jag förstå två personer, can't help it. Men från tre uppåt? Det är ju bara tecken på att man är desperat! Det är sjukt taskigt också, om man går omkring och visar intresse till de här TRE killarna, sen så blir kanske två av de intresserade. Happ, what's now? Jag tror heller inte att sånna här personer kan vara troget fast vid sin pojkvän/flickvän om den skaffar en. Tror att personen kommer gå omkring och va förtjust i andra hela tiden, vilket är väldigt synd om pojk-flickvännen, vilket också kommer leda till att personen till sist kommer bli ensam eftersom ingen litar på den längre. Tycka att flera är snygga eller charmiga gör inget, det är ju en annan sak men att bli kär? Nej. Vet inte, vissa kanske kommer tycka jag låter taskig eller dum, vad vet jag? Men det här är iallafall min åsikt.
Pic by: ~killerladybugs

Kommentarer
Postat av: Alice

Å andra sidan om man verkligen ÄR kär och verkligen älskar 3 killar har man ju inte så mycket att säga till om, inget man väljer själv ju. Men man måste göra ett val och hålla fast vid det eller välja bort alla och hålla fast vid det.

2010-11-20 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0