VAD ÄR DET HÄR FÖR PLÅGA?????

Ok, nu har den funnits ett tag, jag har hört den förr men hörde den ennu en gång igen och slås av samma tanka: VAD F*******N ÄR DET HÄR FÖR SK*T!!!!????
Kissie står där och dansar DÅLIGT, halvnaken med guppande bröst med en ful mössa över huvet som täcker hennes ögon...WTF? För det första: Vem F*N är regissören??? För det andra: KISSIE GÅR MED PÅ ATT VARA PAJAS!!!
Låten är 100% meningslös med en massa dunk och texten är ju helt patetisk.....

Ok nu går det rykten om att det inte är hon som står där och dansar men....who knows?
Det finns ju måsnga som tror att det här är hennes låt men nooo, det är det inte

 

Ok, nu är det så att jag inte vill ge Kissie FÖR mycket uppmärksamhet, så jag skriver om hennes RIKTIGA låt "Success" på samma inlägg. Den är inte dålig, det skulle jag inte kalla denalls. Men absolut inte min typ. För mycket dunk hm...nu-tidens disko kanske? Hon sjunger inte heller dåligt (eller vem vet hur mycket de redigerat...) men hennes röst är inte tydlig, inte riktigt klar. Testen däremot kanske kommer vara lyckad, man har ju inte hört hela än. Bilden på det här klippet är snyggt gjort, gillar sättet de sminkade henne och hur de satte vinden.

Med mycket hjälp, tror jag faktiskt att låten/saker runt om musiken (vill säga bild, ljud) blev ganska lyckad (struntar just nu i att det är Kissie)

 

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/F2dvylUh-jI&amp;hl=sv_SE&amp;fs=1?color1=0x402061&amp;color2=0x9461ca"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/F2dvylUh-jI&amp;hl=sv_SE&amp;fs=1?color1=0x402061&amp;color2=0x9461ca" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

 

Men att säga att hon är sångfågel och har talang...njae....

Lite orolig hur samhället ändras...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0