Då var det klart

Så nu har man sett Eclipse! Den var asbra, mycket dramatik mellan Jacob och Edward vilket såg riktigt sexigt ut! Men det bästa av allt, min favorit var snyggare än någonsin! Nu är det såhär att medan alla andra skrek EDWARD! samt JACOB!! (vissa EMMET!) så var jag ensam om att vara JASPER!!!! <33 Hur kan ingen fatta hur snygg han är!! Hans röst är så lugn och vacker! Hans händer är så fina!!
http://www.ifelthope.net/fancreations/albums/userpics/10001/normal_Jasper_Cullen_by_runswithvamps.jpg
Kolla på honom!! *dör*
Men iförsig, inget kan faktiskt slå Taylor utan tröja.....*drooooool* Han såg perfekt ut hela tiden! Kyssen med Bella var fantastisk! (Tänk om man kunde va Bella...) Men det läskiga var att hans minspel påminner mig fööör mycket om en kompis :S

http://dgt1.net/manny/mblog/images/taylor_lautner.jpg
Sexig som in i helvete Söt som in i helvete

Haha nej men filmen var bra och jag och Ella hade det kul efteråt också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0