Bloggtorka

Bloggtorka. Ja det känns som om jag har värsta bloggtorkan, att jag inte har ett skit att skriva om. Men sen när jag tänkte efter, så var det inte så. Jag har alldeles för MYCKET att skriva om, om så olika ämnen att jag inte vet var ifrån jag ska börja och hur jag ska skapa meningarna! Det är om allt! Musik, bilder, poesi, filosoferingar, filmer, böcker....nästan vad som helst! Och istället för att skriva om nån av de så sitter jag här och beskriver min sort av "bloggtorka". Intressant va? Jag har för mycket tid att tänka. Alldeles. Hinner plågas på några minuter för jag tänker på "fel saker".
Not good.

http://fc08.deviantart.net/fs12/i/2006/315/b/e/Thinking__by_DarkAngeLP26.jpg

Pic by: ~DarkAngelLP26

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0