Ok, alla fattar om jag gör sånt här...

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
hm...jag är 14, älskar någon väldigt mycket och skriver/ritar mycket.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?

Så länge det finns ärlighet i personen, kan personen i fråga vara extremt taskig för min del.

H
ade du något smeknamn när du gick i skolan?
Maho, MaNa

Hur var du som barn?
Ensamvarg, inte så feminim.

Vad tycker du om fildelning?
Nice.

Varför bloggar du?

För att kunna lugna ner mina skrivsugna fingrar.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Det är svårt att svara på, jag anser ju att vänskap också är en sort av kärlek. Men om man ska tänka på DET sättet, så kanske. Det beror nog på.

Vad kan man leva utan?
Mycket.

Vilket är viktigast hos din partner?
Omtanke, ärlighet, lugnande och att han är sig själv.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Nästan.

Hur ofta lagar du mat hemma?

....en gång om året....kanske.

Vad skulle du göra med ett friår?

Resa till ett land jag verkligen trivs i.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?

Japans.

Hur svarar du i telefonen?
Hallå?

Är du pinsam på fyllan?
Ne?

Vilken var din första konsert?
Äh, kommer inte ihåg.

Hur ser folk dig?
smart, självsäker, lågmäld men rolig ibland. Udda.

Människa som gör dig enbart ledsen?

...ingen. Personen har ju gett mig fina minnen så.

Människa som gör dig enbart glad?

Vi lever inte i något drömland. ( = nej.)

Värsta känslan?
Vet inte.

Favorit tv-program?
SmapxSmap, The Simpsons

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Heldag-maratonchat med-

När grät du senast?
Igår?

Är du vidskeplig?
Ja. Kanske för mycket då och då.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
hm...inget. Man ska inte vara bortskämd. Förbättras en sak försämras något annat, så inget.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
NEJ

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?

Improvisera framför folk.

Vart går din drömresa?

Japan och Los Angels

Vem är ditt drömragg?

Haha, like...no idea?

När blir man vuxen?

När man blir 100% ansvarig för allting som rör omkring sig själv.

Vill du säga förlåt till någon?
...Nej.

Vem är din hjälte?
Gackt <33

Vad tror du på?
Naturen, själen och tankar/känslor

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
INGEN!! Fy FAN!

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig.

Vad är lycka?

Att älska och bli älskad.

Vilka personer beundrar du?

De som är sig själva, har sin egen stil och inte låter andras åsikter komma över en.

Vem var din första kärlek?
<3

Vem har makten i ditt liv?
Jag.

Har du någon dold talang?
Yep.

Har du mobbat någon?
Nej.

Vilket djur skulle du vilja vara?

Bara för min konversation med Alice; Panter. Men också rådjur.

Har du någon fobi?

Falska människor. (Gud va vanligt det låter. Så många har missbrukat ordet.)

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Haha, vet inte

Kommentarer
Postat av: ahline

hey! :) vad gör du? det verkar som att du älskar musik, spelar du nått instrument/sjunger? kram :)

2010-01-06 @ 13:40:28
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0