Guten Tag

Hejsan! Jag vaknade 12 idag!! Det är inte oft jag gör det liksom ;P
Men iallafall, idag ska jag nog snart gå iväg till Sickla Köpkvarter och handla på rean! :D Min favoritaffär har visst värsta billiga priserna nu! Kanske ska passa på och köpa en väska också....om det går...vilket det troligen inte kommer gå :( Men det ska faktiskt bli kul! (bara jag inte blir tvingad att vara där i 300timmar...) Jag föredrar ju snabbshopping! Går in i affärerna typ 15min, hittar vad man vill ha, går in i nästa affär man VET att man kommer hitta något, 15min, köp o.s.v! MYCKET mer effektivt och bra! Jag kan inte förstå tjejerna som står i samma affär i typ 2timmar och sen kanske köper upp allt eller ingenting! =.= Nejnej, det tröttar ut mig >.>
Jag tycker så synd om killarna som väntar på att deras flickvänner ska bli klara! De ser så uttråkade ut! xD Jag förstår de precis :(
Jaja, ciaaaooo! ;)
//MaNa

Kommentarer
Postat av: Ph the najs wan, korvkorv

är 15 min i varje affär snabbshopping????? HELA 15 MIN! xP

2010-02-02 @ 22:36:00
Postat av: MaNa

men haha!! xD vad kallar du snabbshopping? 1min?? xD

2010-02-03 @ 18:35:38
URL: http://manaai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0