GEEEEEK!!!!

Haha, idag har man ju vaknat kl11, inte gjort så mycket till kl12 men efter det! Ja då sätter jag mig framför gamecuben och nördar Sonic Adventure 2!! Fick låna det av Sofia (tillsammans med Super Smash Bros.!! :DD) och spelar förstås storyn with the daaark siide!! ;) Shadow, cool som vanligt *-* haha.
Spelet är uppdelat. På en bana är man Eggman, banan efter Shadow och sen Rouge :) Eggmanbanorna ska man gå omkring i ARK bland all el och skit. Med Shadow, så är det ute på natten som gäller och man ska för det mesta springa ifrån snutarna! Haha. Rouge är fett tråkigast, man ska leta efter grejer (söka typ). Man har nånting som reagerar om man kommer i närheten och så. Jag fastnade på en sådan bana och gav upp!!! :@ Får bli av typ imorrn........

ok, men spelet har bra grafik och NÄSTAN beroendeframkallande, vilket är en bra balans :) Låtarna är bra och storyn är nice :) Enligt en kompis har den visst fått 38/40 i betyg! ;D Ni borde testa ;)




Shadow


Eggman


Rouge

Fan nu känner jag mig jättenördig >.> xD

Ciao :)

Kommentarer
Postat av: louisehultman

SVAR: Allt är toppen! Händer idag?

2010-01-10 @ 18:36:19
URL: http://knashultman.blogg.se/
Postat av: Alice

Jo typ :( <3

2010-01-10 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0