Ms. Har inget liv -.-'

Tagen grån Miriams blogg :P


13 HAR DU:


Ett förhållande;
hm
En bästa vän; mm
Haft ett seriöst förhållande; nej

Varit tillsammans med en av dina bästa kompisar; nepp

Blivit kär vid första ögonkastet; never

Fått ditt hjärta krossat; nej

Haft ett one night stand; nope

Skrikit åt en lärare; haha, aa ^^;

Sagt något och sedan ångrat dig; har väl alla?

Ljugit för dina föräldrar om vart du är; haha, aaaaldrrriiiig (a) ;)

Några smycken som kostar över 1000 kr; mm

Snusat;

Rökt; ;P



12 DAGENS:


Klädsel;
gråa mjukisbyxor, svart-grå mys-tröja :)
Smink;
varför skulle jag? :P
Frisyr; utsläppt
Låt;
Criminal
Vill ha;
för många noter :(
Drog; musik!
Saknad; sommaren...
Köp; har vart hemma hela dagen så
Humör; ledsen, deprimerad :((

Godis; none

Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse; ser jag friskare ut?

Dagens vän; ingen?


11 FÖRSTA:



Bästa kompis; Misato

Bil; ingen

Kärlek; haha, vet inte

Förhållande; hm...

Husdjur; Mishe

Semester; Hem till Sverige, 3månader ;P

Jobb; inget

Piercing; inge

Konsert; haha, ofta att jag skulle komma ihåg?

Fylla; öh...don´t remember...




10 SISTA:


Personen som smsade dig; Ella
Personen som du kramade; kommer inte ihåg! :S Ludde ;)
Peronen som ringde dig; mamma
Personen som du ringde;
Hella
Personen du sa ''jag älskar dig'' till; ...no comment
Alkoholdrycken;
vin
Bilfärd; en vecka sen
Filmen du såg;
Hajen
Gången du grät; Igår


9 SKULLE DU:


Våga hoppa fallskärm; Ofc!

Våga hoppa bungyjump; Yes!!!

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar; haha, aa, tatuering bestämmer väl inte alltid personlighet? :)

Kalla dig själv lycklig; kanske, troligen :)

Hellre ta bilden än vara med på den; kanske, beror på humör

Kunna gråta över en kille; skulle inte vilja, men kan hända...

Kunna gråta över en tjej; vet inte...jo, troligen

Ljuga för någon; mm...

Kunna springa 50mil; hahahaha! Tard q? ;)




8 VAD:


Gör du just nu; skriver?? O.o

Ska du göra imorgon; öhm...öhm...hemma...iallafall...

Säger du till dig själv när allt känns svårt; det går ju över!

Har du med dig in på bion; friend :)

Är det för färg på dina byxor; grå

Är det för väder hos dig just nu; fucking snöigt! :@

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; händerna (omg! jag visste inte jag och Miriam var samma där!! O_O)

Skulle du göra om du vann på lotto; NOTERNA BLIR MINAAA!!!




7 SAKER DU HAR PÅ DIG:


1. mjukisbyxor
2.
tröja
3. trosor
4.
ännu en tröja :P
5.
behå
6.
strumpor
7.
hårtoffs! ^^



6 BLANDAT:


Är du blyg inför det motsatta könet;
tyyp? beror väl på

Hur gammal blir du nästa födelsedag; 15

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan; mhm

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; hm...räknas hål i öronen?

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; motsatta


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång; solnedgång
Sommar eller vinter; sommar!!! FTW!!!!!
Vilken ålder har varit bäst hittills; 13
:) <3
Sova på sida, mage eller rygg; sida
Kramar eller kyssar;
båådaaa! men ok...kyssar jag med då


4 JAG GILLAR:

1. musik, cello
2.
teknik (elektrik, asså ;) )
3.
design
4.
<3


3 JAG GILLAR INTE;


1. lögner och falskheter

2. kööööld

3. lök =.=


2 VAL:

Hemmakväll eller utgång; vilket humör är jag på? :)

Sola eller bada; beror på


1 JAG ÄLSKAR:


1. Dig

Kommentarer
Postat av: Alice W

Saknar dig :) <3 Vi kommer tänka på dig... eller nej det komemr vi inte men synd att du inte kunde komma. Krya på dig! <3

2010-02-13 @ 18:19:51
URL: http://perfectionsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0