Hejsansvejsan

Jag har märkt en sak...jag kommer ALLTID på vad jag ska skriva som rubruk! :D Jag hatar den inte som många andra! Det är kuul! Nej men jag slänger in nåt random alltid så :P Men jag hade problem med de förut -.-

Ok, itressant fakta men iallafall! x)

Få se...idag är det Alla Hjärtansdag <3 Hoppas att ni alla som har någon de älskar spenderar tid med de och berättar hur mycket hon/han betyder för dig :) Killar, ni kan ju ge någon blomma eller någon lite present till er tjej? Tjejer, ni kan väl ge lite choklad eller något hembakat sött :)
Och ni som inte hunnit bli ihop en, BERÄTTA ERA KÄNSLOR VAFAN OCH BLI IHOP OCH LYCKLIGA IDAG!!! >:D ^^
Själv, ska jag sitta hemma och....vänta. :)

Wellwell, Ciao!
http://www.wallpaperez.net/wallpaper/holiday/Valentines-Day-1539.jpg
Kanske ska göra något eget lite senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0