yaaay....not.

Jah så fick man reda på att man ska ha ENSAMBLE imorrn bitti då man hade vara tänkt vara ledig och kunna sovaaa. Men neeej då. Jaja, vad annat förväntas egentligen? Men det är iallafall nice att jag och Vida ska dra och fota efter ensamblen, innan min spelning ;) Ska äntligen få fota vinterbilder som jag inte haft tid med alls!!!!!! Och så har man ju också vart duktig och gjort färdigt sin franska presentation, nu gäller det bara att lära in den! Nu tror jag att jag ska dra och öva, mihi, Ciao!
Haha nån kul bild Vida tog på mig när vi försöka hitta "party mode" på min kamera xP

Kommentarer
Postat av: HOGGELINA

Inte mitt fel. Folk skulle inte gilla det oavsett vilken stad eller land det är. :)

2010-12-06 @ 20:38:29
URL: http://hoggelina.blogg.se/
Postat av: Vida

Jag äger verkligen på att fota..

2010-12-07 @ 22:32:49
URL: http://vidaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0