Fyfan asså

Seriöst det här är ju helt sjuk. Ser hur bara en efter en börjar må dåligt runt om mig. En sak är att jag mår skit för det har pågått hur länge som helst, men att se hur min omgivning också börjar förvandlas till en dyster samling...skrämmer mig. Vad är problemet? Vad har hänt? ALLT är seriöst sjukt just nu, hänger bara inte med. Ska bli skönt att få åka bort men har samtidigt dåligt samvete för det. Här rymmer jag medan resten stannar kvar i skiten. Sitter och bara försöker intala mig själv att jag förtjänar det men hur enkelt är det?
Dock hjälper jag ingen genom att stanna, kan inte göra någonting för någon, det enda jag kan göra är att göra alla ledsnare, surare eller något annat negativt. Om jag har tur påverkar jag ingenting alls.
あのころに戻る時間が来たのか?孤独のあの場所へ。私はやっぱり、みんなとちがうからな、、、
ま、楽しかったからいいか、、、

Kommentarer
Postat av: Alice

Mahomi, du behöver inte må dåligt? Var ett "ljus" och en inspiration för dina vänner istället. Alla är inte ledsna.

Säg åt dem att lösningen finns alltid som runt ett hörn, inget man kan ana eller se bara att fortsätta gå. Kom igen, livet går ivdare. Hjälp DEM att gå vidare.

2010-12-12 @ 20:08:33
URL: http://perfectionsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

ifall du ser att de runt omkring dig mår dåligt och du bryr dig (vilket jag hoppas att du gör.), då borde du visa att du bryr dig, fråga ifall de vill prata om det. Då hjälper du.

2011-01-14 @ 00:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0