Äntligen?

ÄNTLIGEN ledig! I 3dagar dessutom! Imorrn studiedag och övermorrn är det 7or som har u-samtal så då var man också ledig. Skönt som f****n! Konserten på tisdag blev inställd ;) Har inte övat på år känns det som, bara intensiv övning inför konserterna och det känns inte rätt. Ska bli skönt att få öva på "riktigt", haha.
Sen får man ju hoppas att vissa andra komplikationer kan lösas åtminstone under den här veckan...vi får se, inte riiiktigt upp till mig.
Ska be ursäkt till vänner som behövt mig att jag inte var där för de riktigt, men jag har det också lite svårt så behöver lösa mina egna problem. Ni kanske förstår
Slänger in en random bildd
Fan har inte haft tid att fota vintern i år...ska nog ta och göra det under de här lediga dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0