Hemma

Nu e jag hemma och från skoljoggningen! Det var jättehärligt! :D Men jag måste erkänna att det var lite jobbigt också ;P Vi skulle springa 6km, men jag lyckads på något sätt att ta en omväg (det fanns faktiskt TVÅ stigar o BÅDA var markerade som "spring hitåt!" -.-) Men sen träffade jag Vida på vägen plötsligt! Jag hade liksom sprungit ifrån henne typ 4-5km innan?? o berättade att hon hade tagit världens genväg! AAAARGHH!! Men aja, så vi sprang till mål tsm! ;D 41min15s!! Besviken på mig själv T.T (bara för att jag sätter lite väl höga krav på mig sj >.>) Men sen var jag typ astrött, åt chiklad, blev hyper o annu en gång trött igen! xP (typical me! :P) Men ja....de va väl om dagen!

see yaaah!! ;)

Kommentarer
Postat av: Vida

Fast vi kom ju ändå litee feel xD

2009-09-30 @ 18:22:26
URL: http://vidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0