Hagaparken

Efter bion gick vi till Hagaparkn! Varför? För att....vi inte hade nåt att göra o...Vida ville kolla joggningbanan som vi kmr joga på på onsdag --_----- Ja så vi gick dit, promenerade men sen pallade vi inte mer så vi satte oss på våt mossa (smart, ja vet ;P) o tog några muppade bilder o filmade lite konstiga filmer! xD


Nice ställe huh? ;)


Fin bild på Vida :) <3


Rolig bild på Vida som snackar! ;D


Bild på mig :P


Muppad bild på mig (o en liten bit av Vida xP)


Jag=Trött xP


Snyggt vaa? ;P


Kolla Vidas hand! xP


Vi ser helt cp ut!!! xD

C ya! ;)

Kommentarer
Postat av: Vida

ahhh jag ser ju galen ut på alla!!!!!!



fettcoolt du fixa sista bilden ;)<3

2009-09-28 @ 18:18:23
URL: http://vidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0