haaaahaaahaaa!!!!! xD

Jag kom på en grej som jag glömde berätta igår!! Det är nog den roligaste nyheten jag fick veta på länge!! (Nästan...) Men iaf, vi (jag o några andra i klassen) typ satt o lekte typ psykologer med Damon o efter ett tag så kom en viss fråga upp! (Kmr inte ihår varifrån Iza fick idén att fråga den frågan..)

Iza: Vem tkr du e sexigast i klassen Damon?
Damon: öööh....måste jag svara?
Alla: aa!
Damon: ok...
Iza: Svara då!
Damon: öh ok...hmmm...
Alla: Jaa??
Damon: ...Vida


xDxDxDxD
Vida is the sexygirl in the class!! xD
Vida fick ofc damp ;P Skulle jag också få....stackarn... ;(

C ya! ;(

Kommentarer
Postat av: Vida

ahhhhhhhhhh levde bättre utan vetskapen....

2009-10-01 @ 18:57:16
URL: http://vidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0