Sv-LäXa

ok....här sitter jag o chattar och fixar min bloggdesign (va tycks förresten?? :D) när jag egentligen borde göra nåt helt annat....visserligen MIN SVENSKA LITTERATURUPPGIFT!!!! Den ska va inlämnad imorrn o jag e inte färdig T.T (visserligen har jag en ursäkt till vrf jag inte har gjort den (a) ) men iallafall! Jag vill ha den klaaar!!!
Men jag orkar inte -.- vill chatta o ha kul -.- men  MÅSTE PLUGGA!!...men kanske kan vila lite...har ju gjort lite franska...men jag har ju inte tid!!! Elr jo de har jag väl....AAAAH!!! HJÄLP MIG NÅGON!!!

MaNa just nu: Desperat....

<------ Mitt tillstånd -.-'

Kommentarer
Postat av: Vida

vilken häftig bild ;O Din design e asfiiinn!!<3 c(;

2009-12-13 @ 13:42:05
URL: http://vidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0