Sooorryyy!!

Sorry för dålig uppdatering T.T Men har varit upptagen o blivit extremt trött också :( Men iaf, igår va jag ute på stan me Vida! x) Vi åt kanoreliserad äpple! :D (elr va de nu kallas för -.-') De va jättegott! ;D Fast man tröttnade på den söta smaken efter halva....o sen gjorde vi lite olagliga grejer vid tvärbana, hehe xP
När jag kom hem fixade jag Vidas bloggdesign också! :D Viss ee hon söt på de? x) Vidas blogg

Idag har jag fixat pepparkakor! :D Så ska jag pynta o så....ska kolla efter en ny kamera som jag ska få också!! x)
Men hööörs!

P.s Om du vill att jag ska fixa en header elr vill att jag ska fixa hela bloggdesignen åt dig, maila bara mig: [email protected] ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

kanderat äpple elr? ;)

2009-12-22 @ 17:08:35
Postat av: MaNa

ja juste! Tack Karin! xD

2009-12-22 @ 17:27:10
URL: http://manaai.blogg.se/
Postat av: Karin

Xp nice design på vidas blogg :)

2009-12-23 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0