Just nu...

Just nu chattar jag me min kompis i Japan ;) Han uppdaterar mig med vilka låtar e nya, vilka dramor som e populära och vilka filmer kmr visas snart!! *-* De e sååå nice! x) Han vet ju exakt vilka jag glr så ;P Fast han uppdaterar mig med SINA favoriters nyheter, vilket jag råka ha noll intresse för >.> fast jag lyssnar eftersom jag får ju ändå info av hnm aom jag vill ha o e väldigt tacksam x) O sen så måste han också ofta uppdatera mig om hur vacker o snäll o PERFEKT hans flickvän är! xD Haha, så sött av hnm, e helt besatt av henne! DET kallas kärlek ;)

Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

hejhej!

gud vilken snygg bakrund på din design du har.

älskar noterna. skit snyggt!

kolla gärna in min blogg :)

2009-12-15 @ 17:12:57
URL: http://kimlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0