Bloggpaus/Mailhack

Hejsan bloggen och förlåååt för att jag tog en bloggpaus utan att säga något!! Men jag var så himla upptagen och sen har jag varit sjuk i snart 4veckor nu (!!) Väldigt jobbigt. Har inte gått i skolan under den tiden hlr så jag har väl troligen missat ganska mkt -.-
Jag var på min bättringsväg, förstod att jag kunde gå till skolan på måndag o träffa mina vänner, ge de mina julklappar o få mina julklappar också (a), när det hände. Lördag natt. Min kära Vida ringde och berättade:

-Hallå?
-Öh Maho...du e inne på MSN...
-Va???
-oh shit! Nu har din status ändrats till "Jag har extra starka känslor för *****!!" !!!
-Va fan!! Jag loggar in!!!

Jag sätter på datorn med risken att få VÄRSTA utskällningen av mina föräldrar och försöker logga in. Men vad märker jag då? Nån hade bytt ut mitt lösenord!!! Sen kollade jag min facebook...samma sak där också!!
Jag fick reda på att det var två av klassens killar som hade gjort det. De hade visst också börjat chatta med en av mina kontakter och Vida också. Jag fixade tillbaka mitt konto och rättade till allting. Jag var
ASFÖRBANNAD! (vilket jag fortfarande är)
Statusen de ändrade till försötörde nästan mitt liv....

Sen igår natt, skickade en av killarna ett sms o försökte förklara. Men det fanns inte ett ENDA Förlåt! Han sa att de bara skämtade o jag vet inte vad! Sen sa han åt mig att logga in på msn eftersom han hade för mkt att berätta. Så ännu en gång riskerade jag typ mitt liv o loggade in. Den andra killen loggade också in och vad de sa var helt simpelt. "Det var bara ett skämt! Vi gjorde ju knappt nåt!". Killen som inte hade smseat var till och med EXTREMT oförskämd, trotsig ock kaxig. Han gick för långt när han sa detta: Du e en jävla Asiat, därför fattar du inte skämt. Då vet man att man har en racist i klassen. Jag är troligen ännu mer förbannad över de nu efter samtalet. De ville inte att vi skulle säga till våran lärare (eftersom det inte var bara jag som blev offer) men nu tänker vi göra det ännu mer!

Det var min kaotiska dramatiska historia om min jävla helg!!

Kommentarer
Postat av: Vida

Åh fyfaaaaan vad det ä jobbigt. Ush de är dumma i huvudet :@ min kära mahomi<3

2009-12-13 @ 13:08:55
URL: http://vidaa.blogg.se/
Postat av: hoggelina

Instämmer. SOrry att ja tjatar men ska ni prata med klassen/darren ?

2009-12-13 @ 14:32:16
URL: http://hoggelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0